Στο Κτηνιατρικό Κέντρο Πύργου φροντίζουμε τον δικό σας σκύλο σαν να ήταν δικός μας.

Είμαστε ο No1 προορισμός όταν πρόκειται για την υγεία και την καλή ποιότητα ζωής ενός σκύλου, από κουτάβι έως και τα βαθιά του γεράματα.

Κτηνίατρος ζώων συντροφιάς

Το Κτηνιατρικό Κέντρο Πύργου είναι η πρώτη στάση που κάνετε όταν αποκτάτε σκύλο για πρώτη ή για πολλοστή φορά!

Οι τακτικές επισκέψεις στο ιατρείο μας για εμβολιασμούς, οδοντιατρικούς καθαρισμούς, αποπαρασιτώσεις και προληπτικές εξετάσεις είναι σημαντικά βήματα για την καλή υγεία του σκύλου σας.

Αν ο νέος σας σκύλος είναι ενήλικος, καλό θα ήταν να γίνουν εξετάσεις αίματος, για να διαπιστωθεί η γενική κατάσταση του οργανισμού του, καθώς και η πιθανή ύπαρξη ασθενειών, όπως καλααζάρ ή ερλιχίωση.

Και μην ξεχνάτε, εκτός από τροφή, νερό και σπίτι, ένας σκύλος χρειάζεται σωματική φροντίδα, άσκηση και την αμέριστη αγάπη σας!

Κτηνίατρος ζώων συντροφιάς

Βασικές συμβουλές για την καλή υγεία του σκύλου

Εμβόλια

Οι βασικοί εμβολιασμοί του σκύλου προλαμβάνουν ασθένειες που συνήθως μεταδίδονται εύκολα. Αν δεν αντιμετωπιστούν άμεσα και με τον κατάλληλο τρόπο, μπορεί να γίνουν επικίνδυνες για τη ζωή του σκύλου. Γι’ αυτό, είναι πολύ σημαντικό να τηρείτε το πρόγραμμα των εμβολίων και να κάνετε την τακτική αποπαρασίτωση του, μειώνοντας σημαντικά τις πιθανότητες να νοσήσει.

1ος εμβολιασμός
Πραγματοποιείται στις 45 ημέρες μετά τη γέννηση του σκύλου και προστατεύει από νοσήματα, όπως Carre (μόρβα) ή τύφο (παρβοϊός).

2ος εμβολιασμός
Γίνεται ένα μήνα μετά τον πρώτο εμβολιασμό και ενισχύει την προστασία του σκύλου με περισσότερα αντισώματα.

3οςεμβολιασμός
Πραγματοποιείται ένα μήνα μετά τον δεύτερο εμβολιασμό, ενισχύει τους προηγούμενους εμβολιασμούς και προστατεύει επίσης από τον ιό της λύσσας.

Ετήσιος εμβολιασμός
Επαναλαμβάνεται μία φορά τον χρόνο, αυξάνοντας την προστασία από τις προαναφερθείσες νόσους.

Αποπαρασίτωση

Τα κουτάβια συνήθως παρουσιάζουν πρόβλημα με τα σκουλήκια, γι’ αυτό και η αποπαρασίτωση θα πρέπει να πραγματοποιείται ανά 15 ημέρες μέχρι τον 3ο μήνα και στη συνέχεια, κάθε 3 μήνες.

Στείρωση

Τα θηλυκά σκυλιά στειρώνονται με χειρουργική επέμβαση, ιδανικά μεταξύ 1ης και 2ης περιόδου. Όσον αφορά στα αρσενικά σκυλιά, στειρώνονται περίπου από τον 8ο μήνα της ζωής τους.

Τροφή

Ένα κουτάβι πρέπει να τρώει 3 φορές την ημέρα. Από την ηλικία των 6 μηνών και πάνω, μπορεί να τρέφεται 1 φορά την ημέρα ή 2, με μικρότερα γεύματα. Προσοχή, γιατί η υπερβολική ποσότητα τροφής μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα παχυσαρκίας και καρδιακά προβλήματα.

Στο Κτηνιατρικό Κέντρο Πύργου σας δίνουμε το κατάλληλο πλάνο διατροφής για τις ανάγκες του δικού σας σκύλου, ενώ στο pet shop μας μπορείτε να βρείτε τις κατάλληλες τροφές για κάθε περίσταση, απλές ή κλινικές, όπως Acana, Orijen, Hills.

Στοματική υγιεινή

Για τη σωστή στοματική υγιεινή του σκύλου σας, ιδανικά θα πρέπει να βουρτσίζετε τακτικά τα δόντια του και να προγραμματίζετε συχνούς καθαρισμούς. Επιπλέον, θα πρέπει να ελέγχετε εάν τα ούλα και η γλώσσα τους έχουν υγιές χρώμα.

Άσκηση

Η καθημερινή άσκηση ενός σκύλου, όπως η βόλτα, το τρέξιμο, το κυνήγι μιας μπάλας βοηθάει τους σκύλους να παραμείνουν υγιείς, ενισχύοντας το καρδιαγγειακό και ανοσοποιητικό τους σύστημα. Παράλληλα, βοηθάει στην ψυχολογική τους ανάπτυξη, στην κοινωνικοποίησή τους και στο μεταξύ σας δέσιμο.

Καλέστε μας σε περίπτωση φύλαξης (φιλοξενίας), ξενοδοχείου ή εκπαίδευσης βασικής υπακοής και διόρθωση συμπεριφοράς.

Περιποίηση

Τα σκυλιά χρειάζονται συχνά περιποίηση. Η καθημερινή φροντίδα του σκύλου περιλαμβάνει τακτικό βούρτσισμα της γούνας τους, καθαρισμό και έλεγχο για παράσιτα.

Για την ολοκληρωμένη περιποίηση του σκύλου σας μπορείτε να επισκεφθείτε και τον ειδικό χώρο grooming που διαθέτουμε, με προϊόντα της Anima Groom και της Biogance.

Περιποίηση Grooming